0مقایسه 0محبوب‌

کلید فرمان یک طرفه سامسونگ D8

  •  دارای دو کنتاکت نرمال باز (NO) و نرمال بسته (NC)
  •  کنتاکت دارای گواهینامه ی کیفیت چین (GB) و اروپا (CE)
  •  ساختار پلاستیکی از جنس باکالیت مستحکم
  •  نصب آسان و راحت در تابلوبرق و ماشین آلات صنعتی
مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
52,500 تومان (بدون مالیات)
شرایط و قوانین

مقررات اصلی فروشگاه:

این بخش در حال تکمیل می‌باشد.

موجود است
مرجع:
LA167-D8-11X-2
محبوبیت0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی‌ها
محصولات مرتبط
بررسی تخصصی

کلید فرمان یک طرفه D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11X/2

کلید فرمان یک طرفه D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11X/2، از انواع کلید فرمان است. کلیدهای فرمان از جمله قطعاتی هستند که از آنها به عنوان ورودی در مدار الکترونیکی فرمان به کار گرفته می شود. کاری که این کلیدهای فرمان انجام می دهد این است که موجب راه اندازی و یا توقف تجهیزات فرمان در تاسیسات الکترونیکی می شود. این کلیدها از نظر نوع عملکردی که در مدار فرمان دارند، دارای عملکردی دائمی می باشند. این کلید از نوع فرمانی یک طرفه می باشد که دارای دو حالت صفر و یک است.

کلیدهای فرمان با توجه به تعداد حالت های کلید، نوع و تعداد پلاتین ها، اهرمی یا چرخشی بودن دسته کلگی، عملکرد دائمی یا برگشت فنری، چراغ دار بودن کلگی و هم چنین درجه امنیت به کار برده شده در آن ها، در انواع فرمانی یک طرفه، فرمانی دو طرفه، فرمانی سوئیچ دار و لامپ دار طبقه بندی می شوند.

این دکمه های فشاری یا پوش باتن ها دارای ابعاد کوچکی هستند که جایگزین بسیار مناسبی به جای استفاده از کلیدهای دارای ابعاد بزرگ در مدار فرمان می باشند.

شکل دسته کلگی کلیدهای فرمان D8 برند سامسونگ به شکل اهرم بوده که به رنگ مشکی می باشند که این نوع رنگ بندی بر اساس استانداردها، به معنای دکمه راه اندازی یا روشن کننده تجهیز و ارتباط وسیله می باشد. این کلگی درون قالب و گاردی از جنس پلاستیک باکالیت جای داده شده است. این نوع از کلیدها برای شروع به کار کردن نیاز به اعمال فشار بر روی اهرم توسط دست دارد که باید اینکار به صورت کامل و صحیح انجام شود و پس از اعمال نیرو، کلید در همان حالت باقی می ماند.

ویژگی های ظاهری و ساختاری  کلید فرمان LA167-D8-11X/2

کلید فرمان یک طرفه D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11X/2، از جمله مدل های نوع LA167-D8 برند سامسونگ است که در این نوع مدل ها، کلگی دارای قسمتی لوله ای شکل به قطر 22 سانتیمتر می باشد که بر روی سطح بیرونی آن رزوه و شیارهایی تو رفته در دو طرف می باشد که با توجه به این شیارها، کلگی در داخل بدنه ی کلیدفرمان که بدنه نیز دارای شیارهای مکمل کلگی می باشد، قرار می گیرد. در ساختار بدنه صفحه ای سفید رنگ است که با فشار دادن آن می توان کلگی را از داخل بدنه خارج کرد. جنس این قسمت پلاستیکی می باشد.

در این مدل از کلیدهای فرمان یک طرفه، همه ی مواد به کار برده شده در بدنه و پلاتین آن از جنس پلاستیک باکالیت می باشد که کلگی به رنگ مشکی و بدنه ی پلاتین به رنگ ترکیبی مشکی – زرد یا خردلی دارد.

پلاتین هایی که در کلید یک طرفه مدل LA167-D8 به کار گرفته می شود، به کمک دو گیره نگهدارنده که در دو طرف کنتاکت ها وجود دارد، با فشار به بدنه متصل می شود. این بلوک های پلاتین، شامل دو پلاتین نرمال باز با شماره های 23 و 24 و نرمال بسته با شماره های 11 و 12 به صورت متصل در کنار هم می باشند که در هنگام وصل مدار فرمان توسط فشار آوردن بر روی کلگی توسط کاربر، هر دو کنتاکت همزمان تغییر می کنند.

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
مشخصات فنی
LA167-D8-11X-2

مشخصات

نوع
نرمال باز (NO) نرمال بسته (NC)
قطر
22 میلیمتر
اصالت کالا
اصل
نقد و بررسی
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

لطفاً نظر خود را درج نمایید

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

Sign in

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

Sign in