0مقایسه 0محبوب‌

شاسی استپ D8 سامسونگ قرمز

دارای دو کنتاکت نرمال باز (NO) و نرمال بسته (NC)

کنتاکت دارای گواهینامه ی کیفیت چین (GB) و اروپا (CE)

ساختار پلاستیکی از جنس باکالیت مستحکم

نصب آسان و راحت در تابلوبرق و ماشین آلات صنعتی

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
41,000 تومان (بدون مالیات)
شرایط و قوانین

مقررات اصلی فروشگاه:

این بخش در حال تکمیل می‌باشد.

موجود است
مرجع:
LA167-D8-11R
محبوبیت0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی‌ها
محصولات مرتبط
بررسی تخصصی

شاسی استپ D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11R

شاسی استپ D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11R، از جمله شستی های تک فرمان یا کلیدهای لحظه ای فرمان است که به آن شستی قطع یا شستی STOP نیز می گویند. از این نوع شستی ها جهت قطع لحظه ای و موقت جریان در مدار فرمان سیستم های اتوماسیون و خط تولیدها و تابلوبرق های صنعتی استفاده می شود و به واسطه آن، تجهیزی که شستی استپ در آن به کار رفته است، به طور موقت و لحظه ای با فشردن شستی، مدار فرمان قطع و تجهیز خاموش می شود و به محض برداشتن انگشت از روی آن، مجدد مدار فرمان وصل و تجهیز راه اندازی می شود.

این دکمه های فشاری یا پوش باتن ها که دارای عملکرد موقت و لحظه ای هستند، دارای ابعاد کوچکی هستند که با توجه به رنگ بندی هایی که دارند، جایگزین بسیار مناسبی به جای استفاده از کلید در مدار فرمان می باشند.

رنگ بندی و شکل ظاهری شستی فرمان استپ پلاستیکی در مدل LA167-D8-11R، کلگی به کار برده شده به رنگ قرمز می باشد که این نوع رنگ بندی بر اساس استانداردها، به معنای دکمه قطع یا خاموش کننده تجهیز می باشد.

شکل کلگی شاسی های استپ D8 برند سامسونگ به شکل دایره بوده و درون قالب و گاردی از جنس پلاستیک باکالیت که آن هم به شکل دایره می باشد و همانند محافظ عمل می کند، جای داده شده است که مانع از برخورد اتفاقی اجسام به آن می شود. این نوع از شستی ها برای شروع به کار کردن نیاز به اعمال فشار توسط انگشت دست دارد که باید اینکار به صورت کامل و صحیح انجام شود.

ویژگی های ظاهری و ساختاری شستی استپ مدل LA167-D8-11R

شاسی استپ D8 سامسونگ مدل LA167-D8-11R، از جمله مدل های نوع LA167-D8 برند سامسونگ است که در این نوع مدل ها، کلگی دارای قسمتی لوله ای شکل به قطر 22 سانتیمتر می باشد که بر روی سطح بیرونی آن رزوه و شیارهایی تو رفته در دو طرف می باشد که با توجه به این شیارها، کلگی در داخل بدنه ی شستی که بدنه دارای شیارهای مکمل کلگی می باشد، قرار می گیرد. در ساختار بدنه صفحه ای سفید رنگ است که با فشار دادن آن می توان کلگی را از داخل بدنه خارج کرد. جنس این قسمت پلاستیکی می باشد.

در این مدل از شستی های تک، همه ی مواد به کار برده شده در بدنه و پلاتین آن از جنس پلاستیک باکالیت می باشد که کلگی به رنگ قرمز و بدنه ی پلاتین به رنگ زرد یا خردلی دارد.

پلاتین هایی که در مدل LA167-D8 به کار گرفته می شود، به کمک دو گیره نگهدارنده که در دو طرف کنتاکت ها وجود دارد، با فشار به بدنه متصل می شود. این بلوک های پلاتین، دارای دو پلاتین نرمال باز با شماره های 23 و 24 و نرمال بسته با شماره های 11 و 12 به صورت متصل در کنار هم می باشند که در هنگام وصل مدار فرمان توسط فشار آوردن بر روی کلگی شستی توسط کاربر، هر دو کنتاکت همزمان تغییر می کنند.

در هنگام سیم بندی کنتاکت های شاسی، از دو پلاتین نرمال بسته با شماره های 11 و 12 برای بخش استوپ استفاده می شود و در صورتی که بخواهید برای این مدل کنتاکت چراغ به کار ببرید، سیم بندی آن به صورت جداگانه انجام می شود به این شکل که یک سیم فاز و یک سیم نول به آن وارد می شود که با اتصال سیم بندی های کنتاکت چراغ به مدار فرمان، چراغ را همیشه روشن نگه می دارد.

از آنجایی که این نوع شستی های فرمان از نوع ساده می باشند، در ساختار آن چراغی به کار برده نشده است اما در این مدل از شستی های برند سامسونگ، قابلیت اضافه کردن چراغ وجود دارد که این کار از طریق تهیه کنتاکت چراغ به صورت مجزا و اتصال آن به بدنه و سپس اتصال بلوک های پلاتین ها به کنتاکت چراغ انجام می شود.

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
مشخصات فنی
LA167-D8-11R

مشخصات

ابعاد
4.2 × 4.2 × 6.7 سانتیمتر
وزن
110 گرم
نوع
کنتاکت نرمال باز (NO): انتخاب این پلاتین برای سیم بندی کنتاکت نرمال بسته (NC)
رنگ
سبز
اصالت کالا
اصل
نقد و بررسی
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

لطفاً نظر خود را درج نمایید

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

Sign in

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

Sign in