0مقایسه 0محبوب‌

شاسی استپ چراغدار XB2 سامسونگ (قرمز)

  •  چراغ دار
  • یک عدد کنتاکت نرمال بسته (NC)
  • کنتاکت دارای گواهینامه ی کیفیت بین الملل (IEC) و اروپا (CE) و (EN)
  • ساختار فلزی مستحکم
  • قابلیت اضافه کردن کنتاکت استپ
  • نصب راحت در تابلوبرق و ماشین آلات صنعتی
مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
81,000 تومان (بدون مالیات)
شرایط و قوانین

مقررات اصلی فروشگاه:

این بخش در حال تکمیل می‌باشد.

موجود است
مرجع:
XB2-BW3471
محبوبیت0
افزودن به مقایسه0
افزودن به علاقمندی‌ها
محصولات مرتبط
بررسی تخصصی

شاسی استپ چراغدار XB2 سامسونگ مدل XB2-BW3471

شاسی استپ چراغدار XB2 سامسونگ مدل XB2-BW3471، از جمله شستی های تک فرمان یا کلیدهای لحظه ای فرمان است که به آن شستی قطع یا شستی STOP نیز می گویند. از این نوع شستی ها جهت قطع لحظه ای و موقت جریان در مدار فرمان سیستم های اتوماسیون و خط تولیدها و تابلوبرق های صنعتی استفاده می شود و به واسطه آن، تجهیزی که شستی استپ در آن به کار رفته است، به طور موقت و لحظه ای با فشردن شستی، مدار فرمان قطع و تجهیز خاموش می شود و به محض برداشتن انگشت از روی آن، مجدد مدار فرمان وصل و تجهیز راه اندازی می شود.

این دکمه های فشاری یا پوش باتن ها که دارای عملکرد موقت و لحظه ای هستند، دارای ابعاد کوچکی هستند که با توجه به رنگ بندی هایی که دارند، جایگزین بسیار مناسبی به جای استفاده از کلید در مدار فرمان می باشند.

رنگ بندی و شکل ظاهری شستی استپ چراغدار فلزی

در شستی استپ مدل XB2-BW3471، کلگی به کار برده شده به رنگ قرمز می باشد که این نوع رنگ بندی بر اساس استانداردها، به معنای دکمه قطع یا خاموش کننده تجهیز می باشد.

شکل کلگی شاسی های استپ XB2 برند سامسونگ به شکل دایره بوده و درون قالب و گاردی از جنس فلز که آن هم به شکل دایره می باشد و همانند محافظ عمل می کند، جای داده شده است که مانع از برخورد اتفاقی اجسام به آن می شود. این نوع از شستی ها برای شروع به کار کردن نیاز به اعمال فشار توسط انگشت دست دارد که باید اینکار به صورت کامل و صحیح انجام شود.

ویژگی های ظاهری و ساختاری شستی استپ مدل XB2-BW3471

شستی استپ ساده XB2 سامسونگ مدل XB2-BW3471، از جمله مدل های شستی استپ نوع XB2 برند سامسونگ است که در این نوع مدل ها، قالب کلگی از جنس فلز می باشد که کلگی دارای قسمتی لوله ای شکل به قطر 22 سانتیمتر می باشد که بر روی سطح بیرونی آن، زایده هایی هایی وجود دارد که از طریق آن، کلگی در داخل بدنه ی شستی که بدنه نیز دارای زایده ی مکمل کلگی می باشد، قرار می گیرد. حال برای جدا نشدن کلگی از بدنه، در هنگام استفاده از آن در مدار فرمان، می توان از طریق سفت کردن پیچ هایی که در دو سمت بدنه قرار دارد، کلگی را به بدنه محکم کرد.

این نوع از شستی های فرمان از نوع چراغدار می باشد که وجود بخش چراغ سیگنال در این شستی موجب می شود دیگر نیازی به تهیه ی جداگانه چراغ سیگنال نداشته باشید و علاوه بر آن از نظر سیم کشی و ایجاد سوراخ برای نصب چراغ سیگنال دغدغه ای نداشته باشید. نکته قابل توجه در این مدل از شستی ها این است که امکان اضافه و کم کردن تعداد کنتاکت استارت فلزی از طریق پیچ کردن وجود دارد.

پلاتینی که در شستی استپ مدل XB2 مورد استفاده قرار گرفته است، توسط یک پیچ به بدنه متصل می شود. این بلوک  پلاتینی، از نوع پلاتین نرمال بسته (Normally Close) با شماره های ترمینال 1 و 2 می باشد که در هنگام تغییر در مدار فرمان، جهت قطع جریان توسط کاربر، کنتاکت ها تغییر می کنند. کنتاکت هایی که در ساختار این شستی ها به کار برده شده است دارای گواهی کیفیت اروپا ( CE ) و گواهی استاندارد بین المللی با شماره ی IEC60947-7-5-1 می باشد.

برای سیم بندی کنتاکت های این شستی ها، از دو پلاتین نرمال بسته (Normally Close) با شماره های ترمینال 1 و 2 برای بخش استپ استفاده می شود. نحوه سیم بندی سیم بندی کنتاکت چراغ آن نیز به صورت جداگانه انجام می شود. به این شکل که یک سیم فاز به یک ترمینال و یک سیم نول به ترمینال دیگر آن وارد می شود که با اتصال سیم بندی های کنتاکت چراغ به مدار فرمان، چراغ را همیشه روشن نگه می دارد. این چراغ قابلیت تعویض دارد و می توان آن را عوض کرد. البته در هنگام تعویض باید به توان آن دقت کرد. چراغی که در این نوع شستی ها به کار برده می شود، دارای توان 2.6 وات می باشد.

مشاهده‌ بیشترمشاهده کمتر
مشخصات فنی
XB2-BW3471

مشخصات

ابعاد
4.2 × 3 × 8 سانتیمتر
وزن
150 گرم
نوع
کنتاکت نرمال بسته (NC)
رنگ
قرمز
اصالت کالا
اصل
نقد و بررسی
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است

لطفاً نظر خود را درج نمایید

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد محبوب ایجاد کنید.

Sign in

یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا امکان استفاده از لیست‌های علاقمندی برایتان مقدور شود.

Sign in